محله آخونی .... آخینی

محله آخونی .... آخینی
محله پدری و ریشه های زندگی ام 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
 
دلم تنگ است .....   

 

 

برای خانه پدری ،

 

 

برای گلدانهای شمعدانی کنار حوض ،

برای بوی زعفران شله زردهای نذری ،

برای پدر پیر....
که پشت درخت توت خانه ،
یواشکی سیگار می‌کشید .
 
برای قرمزی و شیرینی‌ یک قاچ هندوانه ،
و خواب روی پشت بام در یک شب پر ستاره ،

برای پریدن از روی جوب ،
ایستادن در صف نانوایی ،
برای خوردن یک استکان کمر باریک چایی ،
و قند پهلویش ،

برای پنیر و گردویش ،
 
برای بوی نمناک خاک کوچه پس کوچه ،
برای هیاهوی بچه‌ها پشت دیوار هر خانه ،
 
و ......

خانه پدری یک بهانه بود ....
دلم برای کودکی‌هایم ،
دلم برای نیمه ی گم شده ام ،
دلم برای خودم تنگ شده است ..

خودم ....



موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 9 / 3 / 1392برچسب:خانه پدری, ] [ 12:37 ] [ غ . آ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

محله یادگارهای پدری ام ، آخونی .
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 313
بازدید دیروز : 1668
بازدید هفته : 8307
بازدید ماه : 13658
بازدید کل : 465443
تعداد مطالب : 1634
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1

تاریخ روز




در اين وب سایت
در كل اينترنت